Aquesta setmana treballarem: el ritme, les figures
rítmiques i la oïda.
Endevina quin ritme és el que sona!
Seràs capaç d'endevinar
quin és l’instrument que sona? També sabries dir a quina família pertany cadascun?
Endavant!
Repassarem la durada de les figures rítmiques decorant
aquest aquestes flors de primavera.
(si fas clic damunt de la imatge s'obrirà)
- Quantes pulsacions té la flor que està a baix del full?
- Quantes pulsacions té la flor que està més adalt?
Aprofitem que estem a casa per construir amb material reciclat
unes super-maraques molones!
Material necessari:
- 2 rotllos de paper de wàter o bé un rotllo de paper de cuina.
- 1 grapat d’arròs o llenties.
- Material per decorar.
Els passos per fer-los
són molt senzills:
1.
Tanca
una de les obertures del rotllo amb una mica de celo.
2.
Omple
amb un grapat d’arròs o llenties.
3.
Decora
com més t’agradi! Jo he fet servir celo de diferents colors, però ho pots fer
com vulguis, amb papers de colors, gomets, ceres,...,el que més t’agradi.
4.
Tanca
l’altra obertura però doblegant-la amb altre direcció, tal i com veus a la foto,
així quedarà una forma molt divertida.
5.
Ja
tens els teus shakers o maraques llestes per tocar!!
Estigues preparat i preparada perquè els farem server en
una activitat pròximament!!!!
FLAUTA nens
i nenes de 4t
Repassarem les notes “la” i “si” amb la flauta, ho vam
estar treballant a la classe i no se’ns pot oblidar.
Abans de començar us recordo unes coses importants per
poder tocar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada